Το μήνυμα μας προς όλους τους συναδέλφους


"ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΗΘΟΥΝ... ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ... Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΧΑΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΑΓΑΠΗΘΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΧΟΥΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ!!!"

Δευτέρα 12 Ιουλίου 2010

Επιστολή Άγγελου Χατζηανδρέου

Αγαπητοί κύριοι,


Πριν μερικές μέρες συνάντησα στην ΕΤΕΚΤ τους κύριους Σμαραγδή και Βισκαδουράκη και αργότερα τους κύριους Λυμπερόπουλο και Μιχαλόπουλο. Όταν άνοιξα έναν φάκελο με αποδεικτικά έγγραφα της κατάστασής μου δεν ήθελαν να τα δουν λέγοντάς μου ότι «πιστεύουν ό,τι πω». Τότε κατάλαβα ότι υπάρχουν ακόμα κάποιοι άνθρωποι στο χώρο που σέβονται το λόγο μου.
Τους ευχαριστώ και αυτό τιμά και τις 2 πλευρές. Εγώ επέμειαε και εντέλει τους τα έδειξα. Μετά από αυτό το σημαντικό για μένα όσον αφορά την αξιοπιστία μου γεγονός παίρνω το κουράγιο να ενημερώσω σ΄ αυτούς που ακόμη μπορεί να με ακούν και να πιστεύουν τα λεγόμενά μου και καθώς επίσης σε όλους αυτούς που θυμούνται τις κοινές μας διαδρομές εδώ και 43 χρόνια. Θα εκτεθώ ελπίζω στο μέτρο του να μπορέσετε να διαπιστώσετε τις σημερινές δυνατότητες που έχω στο να καλύψω το ηθικό χρέος που έχω και που ποτέ δεν αρνήθηκα απέναντι σε όλους τους εργαζόμενους που η ΚΙΝΟ οφείλει δεδουλευμένα.

Μετά από το 2004 η οικονομική κατάσταση της ΚΙΝΟ δυσκόλευε κάθε μήνα και περισσότερο πιστεύω ότι εργαζόμενοι και μέτοχοι έκαναν μεγάλη προσπάθεια να βοηθήσουν στη βελτίωση της κατάστασης πολλές φορές μένοντας απλήρωτοι για κάποια χρονικά διαστήματα. Προσωπικά κατάφερα να φέρω μεγάλους κερδοφόρους λογαριασμούς που βοηθούσαν. Όλοι στην οικογένεια της ΚΙΝΟ προσπαθούσαν με κοινό στόχο. Στο ΔΣ είχα την θέση του προέδρου (όχι επί της ουσίας) πράγμα όμως που με υποχρέωνε να υπογράφω εγγυήσεις και να έχω νομικές ευθύνες τέτοιες που σήμερα με καθιστούν υπόλογο απέναντι στην εφορία, τις άλλες δημόσιες υπηρεσίες και στις τράπεζες, εγγεγραμμένες υποθήκες στην ακίνητη περιουσία μου καθώς και πολλές εκκρεμότητες προς το δημόσιο που με καθιστούν δέσμιο.

Το 2006, μετά από κάποιες πρωτοβουλίες που τόλμησα να πάρω απέναντι στη διοίκηση της εταιρίας και όποιες πρωτοβουλίες βούλιαξαν σχεδόν αμέσως, παραιτήθηκα. Η προσπάθεια όμως για την σωτηρία της ΚΙΝΟ δεν σταμάτησε από όλους.

Το 2007 συμφώνησα με άλλον μέτοχο να μεταβιβάσω τις μετοχές μου κρατώντας μόνο το 6% και αυτό έγινε. Τα χρήματα όμως αυτά ποτέ δεν τα εισέπραξα. Το χάρτινο αντίτιμο το έχω ήδη προσάψει στους συναδέλφους.

Το 2008 σχεδόν όλο το χρόνο και προκειμένου οι εργαζόμενοι να πληρώνονται όσο ήταν δυνατόν, εγώ έμενα απλήρωτος. Οι λίγες οικονομίες που είχα εξανεμίστηκαν. Αναγκάστηκα να δανειστώ από τράπεζες για να ζήσω την οικογένειά μου.
Στα μέσα του 2008 και ενώ προσπαθούσα να μεταβιβάσω ένα ακίνητο διαπιστώνω ότι όχι μόνο αυτό αλλά όλη η ακίνητη περιουσία μου ήταν υποθηκευμένη καθώς επίσης και ενός συνεταίρου μου και του τότε οικονομικού διευθυντή της ΚΙΝΟ, υποθήκες που δεν γνώριζα. Το σοκ ήταν μεγάλο για όλους. (Αυτές μου οι υποθήκες είναι ακόμη ενεργές και μάλιστα επιβαρύνονται και με άλλες των οικονομικών και άλλων δημόσιων οργανισμών) Παρ΄ όλα αυτά όλοι γνωρίζουν ότι η προσπάθεια από όλη τη δυναμική της ΚΙΝΟ συνεχιζόταν με πραγματικά μεγάλες θυσίες.

Προς το τέλος του 2008 μια συνάντηση με κάποιους δικηγόρος, αφού έκαναν έλεγχο στην εταιρία, απεφάνθησαν ότι η εταιρία δεν μπορούσε να επιβιώσει και έπρεπε να κλείσει. Αυτό έγινε λίγες μέρες πριν αρχίσει η διάλυση. Πριν από αυτό είχα υποβάλει την παραίτησή μου γιατί έπρεπε να εργαστώ κάπου που να μπορώ να φέρω εργαζόμενος κάποια χρήματα στην οικογένειά μου.Και αυτό έκανα. Η ΤΝΤ μου έδωσε στέγη. Όλοι νομίζω βρεθήκαμε σε ένα σοκ που δεν ξέρω αν ακόμη έχει περάσει.

Την τύχη των περιουσιακών στοιχείων της ΚΙΝΟ δεν την γνωρίζω γιατί ήδη είχα αποχωρήσει. Το μόνο που ξέρω είναι ότι ένα μέρος που εισέπραξε ο Δ. Σύμβουλος το απέδωσε στους εργαζόμενους. Αυτός δε είναι και ο μόνος που θα μπορούσε να δώσει την όποια πληροφορία.

Όπως θυμάστε στις πρώτες συναντήσεις με την επιτροπή που συνετέθει για να επιλύσει το θέμα των οφειλών της ΚΙΝΟ ζήτησα από την επιτροπή και μου επέτρεψε να εργασθώ για 3 μήνες για να εκτιμήσω πια είναι η ανταπόκριση της αγοράς.

Ένα μέρος της αγοράς ανταποκρίθηκε θετικά. Έτσι έκρινα ότι μέχρι τον Σεπτέμβριο εγώ μαζί με την ΤΝΤ θα μπορούσαμε να αποπληρώσουμε ένα μέρος των οφειλών της ΚΙΝΟ και αυτό πρότεινα στην επιτροπή. Μετά τη συνάντηση που είχε όλος ο κλάδος αποφάσισε να μην αποδεχθεί την πρόταση αφού αυτή η προσπάθεια δεν λειτούργησε και επειδή αποφασίσθηκε τότε να αποκλείσουν και την ΤΝΤ, αποχώρησα πηγαίνοντας στην K&G σε άλλη γνωστή εταιρία με εμπειρία στο θέμα. Η επιτροπή τότε συμφώνησε να πάρει ένα μέρος του χρέους αφού πρώτα γίνουν 2-3 δουλειές. Αυτό δεν συνέβη για 4 μήνες που βρισκόμουν εκεί δεν κατάφερα να κάνω καμιά δουλειά. Κανένα έσοδο ούτε για μένα ούτε για την εταιρία και επομένως προς τους εργαζόμενους. Όπως αντιλαμβάνεστε δεν υπήρχε λόγος διαμονής πλέον εκεί και έτσι η ΤΝΤ μου άνοιξε πάλι την πόρτα και προσπαθήσαμε για 3η φορά να κάνουμε την ίδια συμφωνία τις K&G για την καταβολή μέρους του χρέους μετά από 2-3 δουλειές. Δεν καταλήξαμε στις συνεννοήσεις μάλλον από κακή συγκυρία. Εγώ νόμιζα ότι συνεννοηθήκαμε, η επιτροπή το αντίθετο. Περίμενα λοιπόν να γίνει κάποια 1-2 δουλειές και να επανέλθουμε.

Πέρασαν 10 μήνες και το ξέρατε ότι δεν κατάφερα να φέρω κάποια δουλειά. Η πρώτη έγινε πριν από λίγες βδομάδες. Ειλικρινά χάρηκα.

Χάρηκα γιατί άρχισε κάτι να φαίνετε στον ορίζοντα θετικό και για τους εργαζόμενους που τόσο καιρό είχα καταφέρει μόνο ελάχιστα χρήματα να δώσω αλλά και για μένα όσον αφορά την παραμονή μου στον χώρο. Σ΄ αυτό το διάστημα η κατάρρευση των δύο άλλων εταιριών ήρθαν να πλήξουν αυτόν τον κλάδο και να επιδινόσουν το πρόβλημα.

Ο κλάδος αποφάσισε να αποκλείσει από τον χώρο όχι μόνο εμένα αλλά και την εταιρία. Πιστεύω όμως ότι δεν πρέπει να χρεωθείτε έναν άμεσο εκβιασμό απέναντι σε μια εταιρία που και συνέπεια έχει στις υποχρεώσεις τις απέναντί σας αλλά δεν έχει σχέση με το χρέος της ΚΙΝΟ παρά μόνο το γεγονός ότι με προσέλαβε στο εργασιακό της δυναμικό. Γι΄αυτό το λόγο έχω καταθέσει την αποχώρησή μου που έγινε αποδεκτή μέχρι να ολοκληρώσουμε τις επικοινωνίες μας παρακαλώ πολύ όπως αποδεσμεύσετε την εταιρία ΤΝΤ από αυτόν τον αποκλεισμό. Νομίζω ότι δεν μπορώ να σηκώσω και αυτήν την ευθύνη απέναντι και σε αυτούς τους εργαζόμενους.

Για να ολοκληρώσω όπως σας ανέφερα και πιο πάνω οι σκέψεις για πώληση κάποιου ακινήτου που διαθέτω βυθίστηκαν από τα πολύ σοβαρά και περιοριστικά μέτρα εναντίον μου κάνοντας έτσι αυτή την περίπτωση αδύνατη.

Όπως καταλαβαίνετε οι οικονομικές μου δυνατότητες έχουν περιοριστεί τραγικά σημαντικά. Το μόνο που έχω και διαθέτω το 40%, είναι ο μισθός μου κάθε μήνα και η ΤΝΤ διατίθεται να καταθέτει το 10% των κερδών των ταινιών που θα παράγω.
Καταλαβαίνω ότι η πρότασή μου αυτή είναι υποδεέστερη των 3ων προηγούμενων αλλά είναι αυτό που μπορώ.

Εύχομαι με ή χωρίς εμένα να δω αυτόν τον χώρο όπως πρέπει και τα χαμόγελα πάλι στα χείλη σας.

Σας ευχαριστώ για την υπομονή σας

Άγγελος Χατζηανδρέου

Πηγή : από το site των Σκηνοθετών Διαφήμισης http://sites.google.com/site/grcdirectors/anakoinoseis/anakoinoseis-synergaton

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts with Thumbnails