κάθοδος ναι μεν συνεχίστηκε αλλά ήταν οριακή. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι μήνες Μάιος και Ιούνιος παραδοσιακά αποτελούν καλούς μήνες της σεζόν για αύξηση του κύκλου των εργασιών. Ωστόσο, σύμφωνα με τις προβλέψεις, ο μεγαλύτερος «παίκτης» της αγοράς, μόλις και μετά βίας θα ξεπεράσει σε τζίρο τα 100 εκατομμύρια ευρώ όταν το 2010 ο τζίρος του είχε φτάσει τα 150. εκατ. ευρώ.
Τεχνικοί Κινηματογράφου - "Κλάδος Ηλεκτρολόγων και Μακινιστών"
Το μήνυμα μας προς όλους τους συναδέλφους
"ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΗΘΟΥΝ... ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ... Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΧΑΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΑΓΑΠΗΘΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΧΟΥΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ!!!"
Κυριακή 19 Ιουνίου 2011
Απο το κακό στο χειρότερο τα διαφημιστικά έσοδα των καναλιών
Την κατιούσα ξαναπήραν τα διαφημιστικά έσοδα των τηλεοπτικών καναλιών τον Ιούνιο, παρά την αισιοδοξία του προηγούμενου μήνα.Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Η Άποψη», το χρονικό διάστημα από τον Ιανουάριο μέχρι το Μάϊο η πτώση της διαφήμισης ήταν της τάξης του 13,59%. Μια αχτίδα φωτός φάνηκε από τη δημοσιοποίηση των στοιχείων του Μαΐου, όπου η...
κάθοδος ναι μεν συνεχίστηκε αλλά ήταν οριακή. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι μήνες Μάιος και Ιούνιος παραδοσιακά αποτελούν καλούς μήνες της σεζόν για αύξηση του κύκλου των εργασιών. Ωστόσο, σύμφωνα με τις προβλέψεις, ο μεγαλύτερος «παίκτης» της αγοράς, μόλις και μετά βίας θα ξεπεράσει σε τζίρο τα 100 εκατομμύρια ευρώ όταν το 2010 ο τζίρος του είχε φτάσει τα 150. εκατ. ευρώ.
κάθοδος ναι μεν συνεχίστηκε αλλά ήταν οριακή. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι μήνες Μάιος και Ιούνιος παραδοσιακά αποτελούν καλούς μήνες της σεζόν για αύξηση του κύκλου των εργασιών. Ωστόσο, σύμφωνα με τις προβλέψεις, ο μεγαλύτερος «παίκτης» της αγοράς, μόλις και μετά βίας θα ξεπεράσει σε τζίρο τα 100 εκατομμύρια ευρώ όταν το 2010 ο τζίρος του είχε φτάσει τα 150. εκατ. ευρώ.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.