Το μήνυμα μας προς όλους τους συναδέλφους


"ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΗΘΟΥΝ... ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ... Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΧΑΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΑΓΑΠΗΘΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΧΟΥΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ!!!"

Πέμπτη, 1 Απριλίου 2010

"Οι νικητές του spec του ΟΠΑΠ"

"Ολοκληρώθηκε χθες αργά το βράδυ το μεγάλο spec του ΟΠΑΠ, που απασχόλησε έντονα το τελευταίο διάστημα τη διαφημιστική αγορά. Πιο συγκεκριμένα, το Δ.Σ. του Οργανισμού συνεδρίασε χθες και με βάση τις εισηγήσεις της Επιτροπής του διαγωνισμού κατέληξε, σύμφωνα με πληροφορίες, στις εταιρίες που θα αναλάβουν την ευθύνη του λογαριασμού, ο...
 συνολικός προϋπολογισμός του οποίου αγγίζει τα 30 εκατ. ευρώ. Αξίζει, μάλιστα, να σημειωθεί πως με την συγκεκριμένη ανάθεση, όπως φαίνεται, δύο νέοι παίχτες μπαίνουν στο roster του Οργανισμού.
Πιο συγκεκριμένα, οι πληροφορίες αναφέρουν πως στην κατηγορία Παιχνίδια Γνώσης, (11 εκατ.ευρώ) νικήτρια αναδείχθηκε η Adel Saatchi & Saatchi, στην κατηγορία Τυχερά Παιχνίδια (9 εκατ.ευρώ) νικήτρια αναδείχθηκε η Leo Burnett, ενώ, τέλος το λογαριασμό στην κατηγορία Εταιρική Εικόνα και ΕΚΕ (10 εκατ.ευρώ) αναλαμβάνει η Ashley&Holmes/ Politics.
Οι εταιρίες που συμμετείχαν στο spec ήταν οι εξής :
 ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΓΝΩΣΗΣ: Adel Saatchi & Saatchi, BBDO Athens, UPSET!.
 ΤΥΧΕΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ: DDB, Κοινοπραξία Ρόδι (Carat/Frank), Leo Burnett, Spot JWT.
 ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ και ΕΚΕ: Ashley Holmes/ Politics, Bold Ogilvy, Fortune, FCB/Γνώμη, Geo Y&R/ Solid, Mass Athens, McCann Erickson.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts with Thumbnails