Σύμφωνα με το Publicis Group
Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ Δευτέρα, 25 Οκτωβρίου 2010
Σημαντική βελτίωση στην αγορά της διαφήμισης και της επικοινωνίας, τόσο στο αμέσως προσεχές χρονικό διάστημα, όσο και στα επόμενα δύο χρόνια, αναμένει το Publicis Group, ένας από τους μεγαλύτερους ομίλους του χώρου της διαφήμισης και της επικοινωνίας.
Ο όμιλος στα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου -τα οποία παρουσίασε την περασμένη εβδομάδα- εμφανίζει εντυπωσιακή αύξηση οργανικών κερδών, που οφείλεται και στις ώριμες διαφημιστικά αγορές.
Ειδικότερα, το Publicis Group, το τρίτο μεγαλύτερο δίκτυο εταιρειών διαφήμισης και επικοινωνίας παγκοσμίως, εκτιμά ότι η ευρύτερη οικονομική ανάκαμψη που καταγράφεται στις αγορές διεθνώς, θα συνεχίσει να ωθεί τα έσοδα του χώρου της διαφήμισης περαιτέρω, την επόμενη χρονιά και αυτό παρά τις ανησυχίες που καταγράφονται τόσο για την απασχόληση, όσο και για νέα μέτρα που προωθούν οι κυβερνήσεις ειδικότερα των ώριμων διαφημιστικά αγορών.
Σύμφωνα με ανώτατα στελέχη του Publicis Group και μετά τα στοιχεία του 3ου τριμήνου -τα οποία πλέον καθιστούν ασφαλή την πρόβλεψη- η παγκόσμια διαφημιστική αγορά, αναμένεται στο τέλος του τρέχοντος έτους, να παρουσιάσει αύξηση της τάξης του 4,6% με 4,7%.
Σε ανάλογα επίπεδα αναμένεται να κινηθεί ο κλάδος και το 2011, με ενδεχόμενη μάλιστα περαιτέρω αναθεώρηση προς τα επάνω, τους επόμενους μήνες.
Αυξήσεις για ομίλους
Αναθεώρηση των εκτιμήσεών της προς τα επάνω ωστόσο, έκανε η εταιρεία και για τα δικά της αποτελέσματα, αναμένοντας πλέον διπλασιασμό των οργανικών της κερδών και κλείσιμο στο τέλος του έτους με αύξηση της τάξεως του 6%. Η αναθεώρηση αυτή έγινε μετά την εκτεταμένη και πραγματικά εντυπωσιακή, αν λάβει κανείς υπόψη την κατάσταση στο διεθνές περιβάλλον, ανάκαμψη που καταγράφηκε στις διαφημιστικές αγορές και η οποία είχε σαν συνέπεια ο Όμιλος να παρουσιάσει σημαντικά υψηλότερα αποτελέσματα από το αναμενόμενο στο 3ο τρίμηνο του 2010.
Το Group Publicis, το οποίο ανταγωνίζεται την Omnicom, το WPP Group και την Havas εκτιμάται ότι θα παρουσιάσει την μεγαλύτερη ανάπτυξη στα επόμενα τρία χρόνια, κυρίως λόγω των δραστηριοτήτων του στον τομέα της ψηφιακής διαφήμισης, καθώς και εκείνων στις αναδυόμενες αγορές.
Στην παρούσα φάση και όσον αφορά στο 3ο τρίμηνο του 2010, τo Publicis Group, παρουσίασε αύξηση οργανικών εσόδων 9,2% με τα έσοδά του να ξεπερνούν τα 1,32 δισεκατομμύρια ευρώ, υπερβαίνοντας κατά πολύ τις εκτιμήσεις των αναλυτών, που ανέμεναν αύξηση της τάξεως του 7% και έσοδα ύψους 1,25 δισεκατομμυρίων ευρώ.
Ο ρυθμός ανάπτυξης των οργανικών του εσόδων, ήταν σημαντικά υψηλότερος από εκείνον των ανταγωνιστών, αφού η Havas παρουσίασε αύξηση 5,3% και το Group Omnicom 5,5%. Τα αποτελέσματα του WPP αναμένονται αυτή την εβδομάδα.
Για την Publicis, στο 3ο τρίμηνο, η αγορά της Βορείου Αμερικής πήγε ιδιαίτερα καλά με αύξηση εσόδων της τάξεως του 12%, ενώ στην Ευρώπη παρουσίασε ραγδαία ανάκαμψη, η οποία στην Γαλλία ήταν της τάξεως του 12,3% και στη Μεγάλη Βρετανία 9,3%.
Η αγορά στην Ελλάδα
Οι δυσκολίες στο ευρύτερο οικονομικό περιβάλλον και οι συνέπειες που αυτή είχε στην κατανάλωση, σε συνδυασμό με τη σημαντική μείωση της δαπανών προβολής των φορέων του δημοσίου κατά το τρέχον έτος, είχαν σημαντική επίπτωση στη διαφημιστική αγορά, πράγμα που επηρέασε αρνητικά τόσο τη διαφημιστική δαπάνη όσο και τα πραγματικά διαφημιστικά έσοδα.
Η κάμψη σε επίπεδο 9μήνου στη διαφημιστική δαπάνη ξεπέρασε το 10%, ωστόσο σε ετήσιο επίπεδο ενδέχεται η κατάσταση να παρουσιάσει βελτίωση, αφενός λόγω της αύξησης των δαπανών προβολής που αναμένεται εν όψει των εορτών των Χριστουγέννων αφετέρου λόγω της ενίσχυσης των δαπανών προβολής του Δημοσίου, λόγω των εκλογών της τοπικής αυτοδιοίκησης.
ΣΤΕΛΙΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ
Πηγή : http://www.naftemporiki.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.