Τα χειρότερα πέρασαν για τη διεθνή αγορά επικοινωνίας, καθώς τα σχετικά reports εμφανίζονται αισιόδοξα για το 2010. Αισιόδοξος εμφανίζεται και ο σχεδόν πάντα συγκρατημένος Sir Martin Sorrell, γεγονός που ενισχύει ακόμα περισσότερο αυτές τις εκτιμήσεις. Τα χειρότερα πέρασαν για την παγκόσμια οικονομία και κατά συνέπεια για τη διαφημιστική αγορά, σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του WPP, Sir Martin Sorrell, ο οποίος ωστόσο εμφανίζεται
επιφυλακτικός για τις πιο ώριμες αγορές media λέγοντας ότι εξακολουθεί να υπάρχει αβεβαιότητα για το πώς θα εξελιχθεί η χρονιά.
Μιλώντας στο CNBC την ημέρα ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων α' εξαμήνου του WPP Group στις 24 Αυγούστου, o Sorrell εμφανίστηκε αισιόδοξος με δεδομένο ότι τα οικονομικά αποτελέσματα του ομίλου του οποίου είναι επικεφαλής ανέκαμψαν.
«Νιώθουμε καλύτερα σχετικά με το οικονομικό περιβάλλον», δήλωσε. «Έχουν σημειωθεί διαδοχικές βελτιώσεις, εξαιρουμένης μίας ήπιας νευρικότητας που είδαμε τον Ιούνιο, ωστόσο η ανάκαμψη ξανά τον Ιούλιο, μας κάνει να νιώθουμε αρκετά καλά για το υπόλοιπο της χρονιάς».
Η WPP, μητρική εταιρειών όπως η JWT, η Grey, η Ogilvy & Mather, η GroupM, η Kantar και η TNS, προειδοποίησε ωστόσο ότι η ανάπτυξη δεν θα είναι ομοιογενής σε όλες τις περιφέρειες και θα κινηθεί με διαφορετικές ταχύτητες.
Όπως παραδέχτηκε ο Sorrell «υπάρχουν δύο πεδία προβληματισμού. Η μία αφορά στη μεταδοτική αβεβαιότητα που υπάρχει στην Ευρωζώνη και η δεύτερη στο τι μέλλει γενέσθαι στις ΗΠΑ το 2011, με τις περικοπές φόρων, την πολιτική του Obama όσον αφορά στις επιχειρήσεις, τα κέρδη και τη φορολογία και την αύξηση των δαπανών υγείας.
Όσον αφορά συγκεκριμένα στα οικονομικά αποτελέσματα του WPP, ο όμιλος είδε σημαντική ανάκαμψη στον κύκλο εργασιών του και την κερδοφορία του τους πρώτους επτά μήνες του 2010, με τον Ιούλιο να αποτελεί τον πιο θετικό μήνα, καθώς σημειώθηκε ανάπτυξη 7%.
Πηγή : http://www.marketingweek.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.