Το μήνυμα μας προς όλους τους συναδέλφους


"ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΗΘΟΥΝ... ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ... Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΧΑΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΑΓΑΠΗΘΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΧΟΥΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ!!!"

Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010

"Aπάντηση της εταιρίας PLD σε αναγνώστη"

"Με αφορμή την ανάρτηση στο Troktiko.blogspot.com που αναφέρεται σε μη πληρωμές της PLD.

Ήθελα να απαντήσω από χθες αλλά δεν μπορούσα να πω στον δικηγόρο μου που να απευθυνθεί γιατί διαβάζω ότι η διεύθυνση του blog είναι στην 80 broad street Monrovia Λιβερία.
Όλα αυτά που γράφονται για την PLD είναι ανακρίβειες και συκοφαντίες.
Θα ήθελα όμως να το αποδείξω με στοιχεία επώνυμα σε όποιον ενδιαφέρεται προσωπικά...
Η PLD προσαρμόζεται στις συνθήκες που διαμορφώνονται στην αγορά, ρίχνει το κόστος παραγωγής και διαμορφώνει τον τρόπο πληρωμής.

Η συνεργασία με τα κανάλια είναι άψογη όπως επίσης και η συνεργασία με το Conn-x.

Ναι έχουμε πάρει έγκριση για καινούριες παραγωγές σε κανάλια.

Ναι έχουμε προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα.

Οι δουλειές που έχουμε δεν είναι παράνομες, δεν τις πήραμε με δόλια μέσα και οι άνθρωποι της PLD είμαστε όλοι μαζί και δουλεύουμε για τις οικογένειες μας.

Μπορεί να ενοχλεί ανταγωνιστές που πήραμε δουλειές όμως μπορούν και αυτοί να χαμηλώσουν κοστολόγια και να κερδίσουν ανοιχτούς μειοδοτικούς διαγωνισμούς.

Η PLD καταθέτει προτάσεις στα κανάλια και εγκρίνονται όπως και άλλες εταιρίες παραγωγής.
Στο Conn-x έχουμε την καλύτερη προσφορά και το καλύτερο αποτέλεσμα με πραγματικά πολύ χαμηλό κόστος και πολύ καλούς δημοσιογράφους.

Η εποχή η οποία διανύουμε δεν είναι ευχάριστη για κανέναν αλλά σιγά σιγά θα διαμορφώσουμε όλοι μαζί καλύτερες συνθήκες εργασίας.

Είμαι εδώ παρών και έτοιμος να δώσω οποιαδήποτε διευκρίνιση. Πάντα αναλαμβάνω τις ευθύνες μου στα 20 χρόνια που είμαι στον τηλεοπτικό χώρο.

Όμως δεν θα αφήσω κανέναν να συκοφαντεί και να διαβάλει εμένα, την ζωή μου και την εταιρεία μου, κρυμμένος πίσω από την ανωνυμία της υπογραφής «ένας αναγνώστης».

Παρακαλώ για την ενυπόγραφη αυτή τη φορά ανάρτηση της επιστολής μου και έδωσα εντολή στο δικηγόρο μου για κάθε νόμιμη δικαίωσή μου. "


ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗΣ

Eνημέρωση απο Troktiko : http://troktiko.blogspot.com/2010/03/pld_186.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts with Thumbnails