Σε ποσό υψηλότερο από 630,03 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκε η διαφημιστική δαπάνη στα ΜΜΕ κατά το πρώτο 4μήνο του 2010, με τις εφημερίδες να κρατούν σταθερό το σχετικό ποσό που πήραν φέτος και σε σχέση πάντοτε με το αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα - σε αντίθεση με τα άλλα τρία μέσα. Παράλληλα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Media Services, οι εφημερίδες κατάφεραν να αυξήσουν το μερίδιό τους από την αγορά, πράγμα που πέτυχε και η τηλεόραση.
Η κάμψη της διαφημιστικής δαπάνης στα ΜΜΕ στο 4μηνο έφτασε στο 6,81%, με τις υψηλότερες απώλειες να καταγράφονται στο ραδιόφωνο, κατά 23,45% και στα περιοδικά κατά 9,28%. Απώλειες καταγράφηκαν και στην τηλεόραση κατά 3,46%, ενώ οι εφημερίδες πέτυχαν να κρατηθούν στα περσινά επίπεδα με οριακή μόνο κάμψη 0,18%.
Σε ό,τι αφορά την κατανομή της πίτας, οι εφημερίδες με 19,99% πέτυχαν αύξηση του μεριδίου τους κατά 1,3 ποσοστιαία μονάδα σε σχέση με το πρώτο 4μηνο του 2008, ενώ αύξηση καταγράφηκε και για την τηλεόραση κατά 1,1 ποσοστιαία μονάδα. Αντίθετα μείωση κατά 1,7 μονάδα έδειξαν τα στοιχεία για την τηλεόραση και κατά 2,5 μονάδες για το ραδιόφωνο.
Σε ό,τι αφορά το μήνα Απρίλιο, η γενική εικόνα δείχνει σημαντική κάμψη της διαφημιστικής δαπάνης κατά 11,75%. Επισημαίνεται πάντως ότι η μείωση αυτή αποδίδεται σε δύο γεγονότα και συγκεκριμένα στο ότι η δαπάνη του περσινού Απριλίου ήταν αρκετά αυξημένη (σε σχέση με πρόπερσι) λόγω των εορτών του Πάσχα (στο τέλος του μήνα και όχι στην αρχή όπως φέτος), ενώ αντίθετα ο φετινός Απρίλιος επιβαρύνθηκε σημαντικά από την αρνητική ψυχολογία των πρόσφατων οικονομικών εξελίξεων
naftemporiki.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.