Συγκεκριμένα, θα επιχειρήσουν να «δαμάσουν» τα Lions 5 έργα στα Press, 6 στο Film, 1 στο Outdoor, 3 στο Cyber, 2 στο Direct, 3 στα Media και 1 στο Design. Οι περισσότερες συμμετοχές προέρχονται από την OgilvyOne, 7, εκ των οποίων οι 6 αφορούν στη Lacta και στο Love in Action, ενώ στα cyber συμμετέχει και με τον «Γάιδαρο» της Cosmote. H Ashley & Holmes συμμετέχει με 4 έργα, 3 για τη Ραδιοτηλεόραση Πειραιά και ένα για το Gossip TV.
Από δύο συμμετοχές έχουν η Cream, για το επαναλανσάρισμα της Olympic Airways, η ΑΔΕΛ για τη Λουξ Μαρλαφέκας και για τα Παιδικά Χωριά SOS και η Day 6 για το φυτώρια Αντεμισάρη και για το εταιρικό της έργο «Νew Year’s Card». Τέλος, από μία συμμετοχή έχουν η attp για το κέντρο αποκατάστασης Επιστροφή, η Fortune για την Greenpeace, η Matadog Design για τον διαφημιζόμενο Verdes Innovations και η Upstream για τη Vodafone. Από το 2006 και έπειτα, οι συμμετοχές της Ελλάδας ήταν 85, 24, 28 και 22.
Από δύο συμμετοχές έχουν η Cream, για το επαναλανσάρισμα της Olympic Airways, η ΑΔΕΛ για τη Λουξ Μαρλαφέκας και για τα Παιδικά Χωριά SOS και η Day 6 για το φυτώρια Αντεμισάρη και για το εταιρικό της έργο «Νew Year’s Card». Τέλος, από μία συμμετοχή έχουν η attp για το κέντρο αποκατάστασης Επιστροφή, η Fortune για την Greenpeace, η Matadog Design για τον διαφημιζόμενο Verdes Innovations και η Upstream για τη Vodafone. Από το 2006 και έπειτα, οι συμμετοχές της Ελλάδας ήταν 85, 24, 28 και 22.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.