Το μήνυμα μας προς όλους τους συναδέλφους


"ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΗΘΟΥΝ... ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ... Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΧΑΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΑΓΑΠΗΘΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΧΟΥΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ!!!"

Πέμπτη 8 Ιουλίου 2010

Επιστολή από τον Μάνο Αδαμάκη

Φίλοι - Συνεργάτες,


Ενάμιση χρόνο μετά τη καταστροφή της ΚΙΝΟ και μετά από δυο συναντήσεις με τους εκπροσώπους της επιτροπής αποφάσισα για πρώτη φορά να σας εκθέσω την κατάσταση μου, την άποψη μου και να εκτεθώ απέναντί σας.

Καταλαβαίνω ότι αυτή η επιστολή δεν είναι μονο καθυστερημένη αλλά ίσως και εκπρόθεσμη όμως ποτέ δεν ήμουν καλός στις καταστροφές ακόμα και όταν τις έβλεπα από μακριά να έρχονται.


Έτσι πριν σας πω αυτά που θέλω πρέπει να σας ζητήσω μια διπλή συγγνώμη.

Για ό,τι μου αναλογεί στη ζημιά που όλοι πάθατε και γιατί άργησα τόσο να σας μιλήσω. Είμαι ένας άνθρωπος που ξεκίνησα να δουλεύω σε αυτή τη δουλειά όπως εσείς για πολλά χρόνια και κάποια στιγμή έγινα μέτοχος μιας προσπάθειας, της ΚΙΝΟ, με ότι μέχρι τότε ήξερα να κάνω. Να δουλεύω. Ποτέ δεν θέλησα να διοικήσω ή να παίξω επιχειρηματικά και αυτό το ξέρετε όλοι.

Η καταστροφή με έφερε σε μια κατάσταση ίδια με τη δική σας, (όσον αφορά στα οικονομικά σε σχέση με την ΚΙΝΟ). Δεν πήρα ούτε χρήματα, ούτε πελατολόγιο, ούτε το αρχείο, ούτε τα φώτα, ούτε τα μηχανήματα, ούτε τα προσωπικά μου αντικείμενα. Τίποτα. Και αυτό το ξέρετε όλοι ή τουλάχιστον αυτοί που έχουν συνεργαστεί με την ΚΙΝΟ και μαζί μου. Όλα αυτά δεν με αθωώνουν αλλά πιστεύω πως με τοποθετούν διαφορετικά στα μάτια σας. Και αυτό για μένα είναι πολύ σημαντικό.

Το πιο εύκολο θα ήταν από την αρχή να επιτεθώ στους πρώην συνεταίρους μου περνώντας σε αυτούς όλη την ευθύνη. Για το δικό μου χαρακτήρα αυτό είναι αδύνατο.

Σήμερα τα μόνα έσοδα που έχω είναι από αμοιβές σκηνοθεσίας σε όποιες ταινίες με προτείνουν οι εταιρείες παραγωγής και σε όποιες από αυτές γίνομαι αποδεκτός από τον πελάτη (μέχρι στιγμής το έχει κάνει μόνο η Lynx). Περιουσία δεν έχω καμμία, ούτε καν επιχειρηματική (πελατολόγιο, αρχείο ταινιών κλπ).

Με αυτό σαν δεδομένο συζήτησα με τους εκπροσώπους της επιτροπής ένα τρόπο να δίνω κάποια λεφτά στο ταμείο που έχει φτιαχτεί. Είναι λίγα, αλλά είναι τα μόνα που έχω και προκύπτουν από τη δουλειά μου. Όποια απόφαση πάρετε θα είναι σεβαστή.

Δεν έχω άλλο κάτι να πω πέρα από το ότι λυπάμαι πραγματικά, που ο χαρακτήρας αλλά και η άγνοια μου σε θέματα διοίκησης και επιχειρηματικότητας δε με βοήθησαν να συγκρουστώ όταν έπρεπε και με έφεραν στη θέση όχι μόνο να βλάψω οικονομικά τον εαυτό μου αλλά και εσάς.

Έστω και την τελευταία στιγμή θέλω να ξέρετε ότι ενεργοποιήθηκα κάνοντας αγωγές προς την ΚΙΝΟ για το αρχείο, το σύνολο των μηχανημάτων, και όποιο άλλο περιουσιακό στοιχείο της εταιρείας στα οποία είχα συμετοχή. Οποιοδήποτε ποσό προκύψει απο αυτές τις αγωγές θα το δώσω στο ταμείο που έχει φτιαχτεί.


Σας ευχαριστώ.

Μάνος Αδαμάκης



Για κάθε διευκρίνηση, πληροφορία ή οτιδήποτε άλλο είμαι στη διάθεσή σας.

Το κινητό μου είναι: 6977-914969

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts with Thumbnails