Διαφημιστικά κονδύλια ύψους 15,7 εκατ. για διαφήμιση δημόσιων φορέων πήραν τον Ιούνιο έγκριση, ένδειξη ότι η διαφήμιση του δημοσίου τομέα «ξεπαγώνει» μετά από αρκετό καιρό σχετικής στασιμότητας.
Το μεγαλύτερο κονδύλι, 3,1 εκατ. ευρώ, αφορά στο ΙΚΑ, ενώ κονδύλια ύψους 2 εκατ. ευρώ και άνω εγκρίθηκαν για επικοινωνιακά προγράμματα της Helexpo, της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης Ε.Π. «Ανταγωνιστικότητα & Επιχειρηματικότητα» και της Ενδιάμεσης Διαχειριστικής Αρχής Μεταφορών του Υπουργείο Μεταφορών.
Πηγή : http://www.marketingweek.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.