Το μήνυμα μας προς όλους τους συναδέλφους


"ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΗΘΟΥΝ... ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ... Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΧΑΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΑΓΑΠΗΘΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΧΟΥΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ!!!"

Παρασκευή 16 Ιουλίου 2010

"Μια εργαζόμενη στη cinegram"

Ανάρτηση αναγνώστριας από troktiko

"Είμαι μία από τους πολύπαθους εργαζόμενους που δούλευα στη cinegram. Είναι αλήθεια αυτά που διάβαζα στα blog σας τις προάλλες ότι ο ΑΝΤΕΝΝΑ θα κάνει παραγωγή με τίτλο "Real Housewives of Kolonaki" και θα...


πληρώνει κάθε μία από τις επαγγελματίες celebrities για να παίξει;

Κύριε Λάτσιε εγώ να υποβάλω το βιογραφικό μου να συμμετέχω κι εγώ στην εκπομπή; Εγώ βέβαια είμαι από τα Λιόσια! Λέω μήπως έτσι πάρουμε κι εμείς κανένα φράγκο. Εγώ τουλάχιστον είμαι εργαζόμενη νοικοκυρά και μητέρα. Οι άλλες που έχετε εσείς δεν είναι. Αν φέρω κανα δυο συναδέλφισες από την PLD έχουμε ελπίδες; Αφού στη cinegram και στην PLD τις εξοφλείτε κατευθείαν αλλά εμείς δεν έχουμε δει ευρώ τσακιστό μήπως παίζοντας κι εμείς στις Νοικοκυρές πληρωθούμε κατευθείαν;

Πάντως αν με δεχθείτε θα είναι η πρώτη φορά που θα κάνω δουλειές του σπιτιού και θα πληρώνομαι!

Κύριε Λάτσιε πείτε μου σας παρακαλώ έχω ελπίδες γιατί από τις παραγωγές σας δεν έχω."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

http://troktiko.blogspot.com/2010/07/cinegram.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts with Thumbnails